Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Στο Ψυγείο Της Αλίκης



Στο ψυγείο της Αλίκης ακούγεται φασαρία. Ανήσυχη ανοίγει το ψυγείο και τι να δει!
Ψυγείο: Κάντε επιτέλους ησυχία! Όσοι είστε εδώ μέσα, είστε τα αγαπημένα τρόφιμα της Αλίκης.
Γλυκά: Ααα, μια σοκολατίνα σαν κι εμένα σίγουρα αξίζει να τη φάνε. Όποιος με βλέπει γλείφεται.
Μαρούλι: Χα, κοίτα ποιος μιλάει! Μπορεί να είσαι νόστιμη και λαχταριστή, αλλά είσαι όλη ανθυγιεινή. Εγώ είμαι ένα μαρουλάκι τρυφερό και  λαχταριστό. Έχω πολλές βιταμίνες και αρέσω πολύ στην Αλίκη.
Πορτοκάλια: Μη νομίζεις ότι μόνο εσύ αξίζεις .Έχω κι εγώ βιταμίνη C και η Αλίκη κάθε μέρα τρώει τρία πορτοκάλια.
Μήλο: Εμένα κάθε μέρα με παίρνει στο σχολείο. Η μαμά της τής έχει πει «Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα».
Πορτοκάλια: Εντάξει, εντάξει ξέρουμε ότι έχεις κι εσύ μεγάλη θρεπτική αξία.
Γάλα: Ααα ναι, εμένα με πίνει κάθε πρωί και βράδυ. Μ’ αγαπάει περισσότερο από όλους σας. Χώρια που τρώει και πολλά από τα προϊόντα μου.
Κασέρι: Καλά σας λέει το γάλα!
Μαρούλι: Εσύ μη μιλάς. Καλά που σε συνοδεύω εγώ στο τοστ της Αλίκης, αλλιώς από μόνος σου θα ήσουν σκέτη αμαρτία. Μην ξεχνάς πόσα λιπαρά έχεις.
Αλίκη: Ποπό σας ακούω τόση ώρα να μαλώνετε και δεν έχω πει κουβέντα. Ξέρω ότι μερικοί από εσάς έχετε μεγάλη θρεπτική αξία και κάποιοι άλλοι όχι. Επιτέλους σταματήστε τους καυγάδες και συμφιλιωθείτε. Ξέρω τι πρέπει να τρώω και τι όχι. 
Κυριακή Τσατσαλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου