Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ο δάσκαλος ρωτάει τους μικρούς μαθητές:
-Ποιος από εσάς θα μου πει πού κατοικεί ο Θεός;
-Εγώ κύριε! πετιέται ο Κωστάκης.
-Ξέρεις; ρωτά ο δάσκαλος.
-Ναι κύριε! Στο μπάνιο μας κατοικεί ο Θεός, λέει ο Κωστάκης.
-Στο μπάνιο σας; Και πώς το κατάλαβες αυτό; ρωτάει όλο περιέργεια ο
δάσκαλος.
-Να κύριε, κάθε πρωί ο μπαμπάς μου στέκεται στην πόρτα του μπάνιου και
φωνάζει <<Θεέ μου, ακόμα μέσα είσαι;>>.


 Ειναι ο Βασίλης μαζί με τον δάσκαλο του και ρωτάει ο δάσκαλος το Βασίλη:
- Βασίλη, πόσο κάνει 10-10;
- Δεν ξέρω, κύριε!
- Να σου το πω αλλιώς, αν είχες 10 κομμάτια κρέας και τα έτρωγες, τι θα σου έμενε;
- Οι πατάτες, κύριε.

 Στο μάθημα της έκθεσης ο δάσκαλος ζήτησε από την τάξη να περιγράψουν κάποιο πρόσφατο περιστατικό.
Ο μικρός Πέτρος σηκώθηκε να διαβάσει την εργασία του. Αρχίζει:
- "Ο μπαμπάς έπεσε μέσα στο πηγάδι την προηγούμενη εβδομάδα..."
- Τι λες, ρε παιδί μου! διακόπτει ο δάσκαλος. Και είναι καλά τώρα;
- Πρέπει να είναι καλά, κύριε, απάντησε ο μαθητής. Σταμάτησε να φωνάζει για βοήθεια από προχτές...


 Ο δάσκαλος εξηγεί στους μαθητές το νόημα κάποιων λέξεων:
-Για πείτε μου λοιπόν, πως λέγεται εκείνος που συνεχίζει να μιλάει ακόμα κι όταν δεν τον προσέχει κανείς;
Και οι μαθητές με μια φωνή:
-Δάσκαλος!! κύριε…

6 σχόλια: