Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Ποιήματα μαθητών







TO ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Καλωσήρθες   φθινόπωρο
με  τα   πρωτοβρόχια
και  το  πρώτο  κρύο!!!

Αρχίζουν  τα  σχολεία ,
αρχίζει  η  δροσούλα
και  ποτίζει  τα  φυτά.

Η βροχή τικ τακ στάζει ,
πέσε βροχούλα 
τώρα  δε με  νοιάζει.

Το φθινόπωρο  αρχίζει .
Τ΄ αγαπώ πολύ πολύ
και  ένα  σύννεφο  μαυρίζει!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΤΡΟΖΟΥ  ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΕΙΝΟΓΛΟΥ



                                          Νανούρισμα χταποδιού

Κοιμήσου χταποδάκι μου κι η μοίρα σου δουλεύει
και το καλό σου ριζικό, σου κουβαλεί και φέρνει
κοιμάται νιο, κοιμάται νιο, κοιμάται νιο σφουγγάρι
κοιμάται το χταποδάκι μου στ’ άσπρο τ’ ακρογιάλι.
Ο ύπνος τρέφει τα χταποδάκια κι η υγειά τα μεγαλώνει
και η κυρά η Γοργόνα τα καλοξημερώνει.
Κοιμάται το χταποδάκι μου με τη γλυκιά του μάνα
κοιμάται το χταποδάκι μου στην κοραλλένια κούνια
στην φιλντισένια, στη χρυσή και στη μαργαριταρένια.
Κοιμήσου συ, χταπόδι μου, κι εγώ σε νανουρίζω
κι εγώ την κούνια σου κουνώ, γλυκά να σε κοιμίζω.
Κοιμήσου στρείδι, κοιμήσου μύδι, κοιμήσου, νιο σφουγγάρι
κοιμήσου, κυρά θάλασσα με τ’ αργυρό σου ψάρι.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ



ΈΝΑ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ…
Το φεγγάρι από ψηλά
φέγγει όλη την αμμουδιά
πλημμυρίζει από παιδιά
και απλώνεται η χαρά.

Όλα τα παιδάκια παίζουν μαζί
και σχηματίζουν μια καμπυλωτή γραμμή
από κουτάκια και τενεκεδάκια
που βρήκανε πάνω στα κυμματάκια.

Μα εκεί που ΄παίζαν ξαφνικά
απλώθηκαν σύννεφα πολλά
και τα παιδάκια τα μικρά
έφυγαν γρήγορα από εκεί κοντά.

Γύρισαν στο σπίτια τους μετά
και σκέφτονταν την όμορφη βραδιά
τα παιχνίδια στους χείμαρρους
και στην αμμουδιά
και κοιμήθηκαν γλυκά.
                                                               Σάββας  Βασιλειάδης






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου