Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Παίρνουμε βαθμούς !!!!!!

 Οι βαθμολογίες από τα καμάρια !!! της Γ' τάξης θα δοθούν στις 11.30. Οι μεταφερόμενοι φεύγουν στις 12.30. Οι υπόλοιποι φεύγουν μαζί με τους γονείς τους.

 Ανησυχητικά για την Ελλάδα τα αποτελέσματα της τακτικής έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, στις Φυσικές Επιστήμες και στην Ανάγνωση. Η χώρα μας βρίσκεται στην 42η θέση το 2012, επί 65 χωρών συνολικά, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση από το τέλος στην Ευρώπη.


Magic De Spell - O πιο καλός ο μαθητής
http://www.youtube.com/watch?v=tprRgwOlSWQ

Ένα καιρό που μ’ έστελνε
η μάνα μου σχολείο ω! ω! ω! ω!
κι ο δάσκαλος μου μ’ έβαζε
στο πρώτο το θρανίο

Ο πιο καλός ο μαθητής
ήμουνα εγώ στη τάξη ω! ω! ω! ω!        
κι οι δάσκαλοι μου με είχανε
μη βρέξει και μη στάξει

Πάντοτε στο τετράδιο
βαθμό έπαιρνα δέκα ω! ω! ω! ω!
κι αν στη ζωή πήρα μηδέν
τα φταίει μια γυναίκα

Στον έλεγχο διαγωγή
είχα κοσμιωτάτη ω! ω! ω! ω!
κι όμως οι συναναστροφές
μου βγάλανε το μάτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου