Τα δικαιώματα των παιδιών
http://blogs.sch.gr/iolanos/?p=1949
“Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους “- το 2015».
Οι μαθητές μπορούν να λάβουν μέρος με ομαδικές εργασίες που θα περιγράφουν το πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τα Δικαιώματά τους, μετά από τη σχετική κατανόηση του θέματος , με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους.
Γ & Δ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αφού οι μαθητές ενημερωθούν για τα Δικαιώματά τους όπως αυτά περιέχονται στη Σύμβαση, φτιάχνουν το δικό τους παραμύθι με λόγια και εικόνες.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η εργασία των παιδιών θα πρέπει να είναι μια αυθόρμητη ομαδική δημιουργία. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού ή των γονέων θα πρέπει να είναι συμβουλευτικός, καθοδηγητικός και υποστηρικτικός και όχι παρεμβατικός. Τα έργα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, να μην έχουν δημοσιευθεί ή προβληθεί αλλού.
http://blogs.sch.gr/iolanos/?p=1949
“Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους “- το 2015».
Οι μαθητές μπορούν να λάβουν μέρος με ομαδικές εργασίες που θα περιγράφουν το πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τα Δικαιώματά τους, μετά από τη σχετική κατανόηση του θέματος , με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους.
Γ & Δ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αφού οι μαθητές ενημερωθούν για τα Δικαιώματά τους όπως αυτά περιέχονται στη Σύμβαση, φτιάχνουν το δικό τους παραμύθι με λόγια και εικόνες.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η εργασία των παιδιών θα πρέπει να είναι μια αυθόρμητη ομαδική δημιουργία. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού ή των γονέων θα πρέπει να είναι συμβουλευτικός, καθοδηγητικός και υποστηρικτικός και όχι παρεμβατικός. Τα έργα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, να μην έχουν δημοσιευθεί ή προβληθεί αλλού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου